Monday, November 2, 2009

Indul a "zsírleszívás"

Most kezdem a következő próbálkozást az édesség mennyiségének csökkentéséhez, ami számításom szerint a hasam kerületének csökkenését fogja maga után vonni.

A heti minumum 5 edzés a cél, amiből legalább 1 Hung gar edzés. Optimális esetben 7 edzésem lesz, amiből 2 Hung gar edzés.

Hétvégén próbáltam edzeni.

Szombaton

Bemelegítés
3 x 5/5 Halo 24 kg

5 x 10 DL 24 kg

5 x 10 Goblet Squat

lett volna még egy csomó swing is, de kislányom felkelt és nem akartam a testi épségét veszélyeztetni azzal, hogy úgy lengetek 24 kg-os súlyt, hogy ő ott van.

Este rájöttem a hengerezés alatt, hogy hogy tudom a combfeszítő (ami hátul van - sose tudom melyik az) izmomat rendesen megdolgozni. Előbb vagy utóbb el kell jutnom henger tanfolyamra, mert már több mint fél éve próbálkozom vele, de még nem tökéletes.

Vasárnap reggel precízen bemelegítettem, de felkelt kisfiam, így le is lazítottam.

A vasárnapi edzést ma reggelre halasztottam

Bemelegítés

15 x 30/30 on/off Swing 24 kg (felváltva DH swing és OH swing) körönként 20 ismétlés
120 DH Swing + 90/90 OH swing = 300 swing 15 perc alatt

Este biztosan kell hengereznem a comb akármi izmom (ami hátul van).

No comments: