Friday, November 27, 2009

5 perces SSST 24 kg - aki a kicsit nem becsüli ...

Még mindig külföldön. Reggel úgy ébredtem, hogy snatch tesztet kell csinálnom. Nem volt igazán jó ötlet, de nekiálltam. Az egyetlen pozitívum az volt, hogy a szállodaszobám háromszor vagy négyszer akkora, mint a fürdőszoba otthon, így szinte nem is izzadtam.
Viszont nem volt stratégiám a végrehajtáshoz, össze-vissza váltogattam az ismétlésszámokat, ami az eredményen is megmutatkozik.

2 x 8
2 x 10
8 x 5
1 x 6
1 x 3
85 ismétlés USSS test 5 perc alat 24 kg-os kettlebellel (PR)

Nem vagyok elégedett, mivel nem hajtottam meg igazán magam, a sok kézcserével időt vesztettem és volt a felénél egy pont, amikor túl sokat pihentem. Érzésre a 90-95-nek mennie kéne. Az eredeti terv szerint január végéig cél a 100 ismétlés, ami szerintem meglesz.

Utána még megcsináltam a szokásos változatos nyomás blokkot. Összesen 42 ismétlés. Lazításként SMR.

Holnap Z-Health

4 comments:

Judit said...

Jó lesz ez, lassan kitapasztalod, hogy hol, hogyan és hányszor érdemes kezet cserélni. Januárig meglesz az a százas :)

sztheomo said...

Szia Juci RKC!

Szerintem is meglesz, de az tuti, hogy a nappaliban fogok tesztelni, mert az kevésbé párás.

Anonymous said...

Ha így haladsz, meglesz az még decemberben :)
Stratégia kell, meg elhatározás, a nagyja úgyis fejben dől el.
De az eddigihez is gratulációm!

sztheomo said...

Kösz a biztatást.
A stratégia szempontjából most az 5 x 10/10 - en gondolkodom, ami percenként húsz, amit csináltam már korábban is csak nem 5 perc alatt.