Wednesday, November 18, 2009

Borzasztó forma

Ma változatos nyomásnap következett.
A ballisztikus blokkba most betettem a legjellemzőbb gyakorlatokat, hogy gyakoroljam őket, illetve hogy nagyobb terhelést kapjak, nagyobbat mintha csak swingelnék.

Bemelegítés
30 DH Swing 24 kg
5/5/5/5/5/5 Snatch 24 kg - katasztrófális kivitelezés - no csípő
5/5/5/5/5/5 High Pull 24 kg - tűrhető kivitelezés - kevés csípő
5/5/5/5/5/5 Clean 24 kg - nem rossz - feszítésre figyelni
5/5/5/5/5/5 OH Swing 24 kg - OK
Press variációk 24 kg
10/10 Press in lunge
5/5 Press térdelésben (ez királyságos)
5/5 Press kötéltáncos
5 Halo/Press/Squat combo

Minden változatos napon ezt fogom edzeni, hogy gyakoroljam a különböző ballisztikus elemeket. Azért váltottam 5 ismétlés után, hogy a kar fáradása ne befolyásolja a kivitelezés minőségét. ha javul a minőség, akkor növelem az ismétlések számát.

Reggel mérlegeltem és stabil 100 kg vagyok :o( , ennek örömére vettem egy tábla Tibi csokit (étcsokit)

2 comments:

Judit said...

Tibi csoki....?
Ugye érezzük, hogy ilyenkor a Párt felhúzza a szemöldökét és fürkésző (már-már vádló) pillantásokat lövell egyenesen a szemgolyód közepébe! :)

sztheomo said...

Kedves Elvtársnő!
Ilyen alkalmakkor, amikor befigyel egy kis édesség, akkor próbálom a párt figyelmét ráterelni más elvtársak ügyes-bajos dolgaira:o).