Monday, November 23, 2009

C&P Day 5

Ma reggel fáradtan ébredtem, de mégis sikerült kicsikarnom magamból egy normális edzést

Bemelegítés

40/40/40/30 DH Swing 24 kg - végig figyeltem a feszítésre, nem volt tökéletes, de javuló formát mutattam

3 x (1,2,3,4) C&P&R létra 24 kg - a létrák között 40 sec pihenővel, ami szinte csak arra volt elég, hogy az izzadtságot letöröljem magamról, illetve a golyóról.

A feszítéssel a cleannél még mindig nem vagyok elégedett, de a nyomásnál javult.

Bejelentkeztem a szombati Z-Health szemináriumra, és remélem, hogy ténylegesen el is tudok menni. Én azon leszek.

2 comments:

Anonymous said...

Nahát, a végén még találkozunk? :)

sztheomo said...

A paypal-ra még nem kaptam választ, de mivel kifizettem én ott leszek :o)
Feleségem engedélyezte a résztvételemet, mivel megigértem, hogy kioktatom utána, hogy ne fájjon a dereka, válla, térde stb.
Úgyhogy ha nem jön ez össze, akkor visszakérem a pénzt :o)
Viszlát szombaton