Monday, November 9, 2009

Ezersneccs teszt - kudarc - Sissy vagyok

Ha már igértem, akkor essek túl rajta felkiáltással keltem reggel, korábban mint szoktam, hogy legyen legalább egy óra a tesztre.
Az elképzelésem szerint azt akartam tesztelni, hogy letétel nélkül mennyi snatchet tudok megcsinálni 16 kilós KB-vel.
És mit gondoltok mennyit? Ezt még én sem gondoltam volna magamról :o), a korábbi tapasztalatok alapján (260 db 10 perc alatt letétel nélkül) 400-500 darabot néztem ki magamból. A stratégi 10 ismétlésenkénti csere volt.
Na és mit gondoltok mennyi jött össze egy szuszra?

20 db

Húsz után tettem le először, utána 100 nál, utána 180 - nál, ezt követte a 240, majd a 300 és 320-nál megelédeltem a dolgot és abbahagytam a tesztet :o( .

Miért?

Már 20 ismétlés után úgy csúszott a kezem, mintha olajat öntöttem volna a bellre, és ez az imétlés növelésével még nőtt is, így a koncentráció és a fogás nagyrészét az vitte el, hogy figyeltem, hogy ne essen ki a súly a kezemből. Az tette be a kaput, hogy a 300. ismétlés körül, már a bellről is csöpögött rám a víz, mintha esőben edzenék.
Így be kell ismernem, hogy sissy vagyok.

Következő próbálkozás egy hónap múlva, hátha addigra elfelejtem ezt a kis fiaskót.

7 comments:

Judit said...

Az a rohadék csúszás! Az tényleg kiveszi az ember kezéből a bellt. A fene egye meg :(
Egy kis magnézia vagy izzadásgátló hintőpor jól jöhet ilyenkor. Nincs otthon ilyesmi?
(Meg a fürdőszoba biztos eleve jó párás, és ez se segít a kis projektünkben, gondolom).

sztheomo said...

Szia Juci RKC!
Tegnap ráadásul egész nap esett, így párafelhő borította a környéket. Kell a kifogás :o).
Még soha nem használtam semmilyen segédeszközt, így porokat sem. A gondom vele, hogy utána nekem kell feltakarítani :o). Hintőpor biztos van otthon, majd kipróbálom és legfeljebb ráfogom a gyerekeimre :o).

Judit said...

Úgy van, rá kell fogni a kölkökre :)
Létezik olyan, hogy magnéziakocka, az egy jó találmány, mert csak megdörgölöd vele az ujjaidat és nem száll a por ideoda és nem lesz tőle maszatos az ojjektum.
Ez a kocka csak oda juttatja a cuccot, ahova kell.
Az ujjakra. Tenyérbe nem szükséges; az csúszhat, ha akar :)

Anonymous said...

Jajajám, a magnézia kocka jó dolog, én is örültem volna neki,
Egyébként meg nincs baj, vannak napok, amikor egyszerűen nem megy. Majd fog.

sztheomo said...

Nem vagyok elkeseredve, ... nagyon.
De szerintem is menni fog előbb, vagy utóbb

erdodim said...

Nem tudom, hogy hogyan cseréltél, de javaslom a cseréket egy swinggel végrehajtani, mert ha rögtön átveszed, akkor a másik kezed kézfejéről a tenyeredre kensz mindent, és akkor csúszik, De fogáserősítésnek jó :-)

sztheomo said...

Hát természetesen nem bajlódtam a plusz swingekkel, az 1000 snatch esetében 10-es váltásnál 100 swinget jelent, ami tovább növelheti a nehézséget.
De egyébként igazad lehet ezzel kapcsolatban, majd legközelebb swingezem a váltások között.
Köszi a tanácsot.