Friday, November 20, 2009

C&P Day 4

Tegnap sikerült eljutnom Hung Gar magánórára, ahol folytattam a Tigris és Daru párosforma elsajátítását. Még sokat kell gyakorolni, de egyre jobban megy. Az alkarom azért megérezte ezt az egy órát, és most teli vagyok kék-zöld foltokkal. Ez benne van a pakliban. :o)

Reggel csak egy gyors edzésre volt időm, mivel kislányom úgy gondolta, hogy nincs kedve aludni. Így lerövidítettem a ballisztikus blokkot és a fűrészt kihagytam a létrából, így bemelegítéssel együtt fél órán belül kész is voltam.

Bemelegítés
40 DH Swing 24 kg
15/15 OH Swing 24 kg
30 DH Swing 24 kg (itt a lefele belehúztam, így igazi speedswing lett)

3 x (1,2,3,4) C&P létra 24 kg

Próbáltam figyelni a feszítésre, ami a nyomásoknál egész jól összejött, de a cleannél még kell javítani a feszítésen.
Holnap változatos nyomás nap

No comments: