Tuesday, November 24, 2009

Formai Javulás

Változatos nyomásnapot tartottam. Ez a nap minősül gyenge napnak, mivel a megmozgatott súly 5000 kg alatt, vagy a körül van.

Sikerként könyvelem el, hogy sikerült a múlt heti borzalmas kivitelezésen javítani a ballisztikus blokkban. A snatch a 24 kg-mal sokat javult, bár még a csípőt jobban hozzá kell tenni, ugyanez érvényes a high pull-ra is, de a clean és az egy kezes swing már tényleg egész jó volt. 5 ismétlésenként cseréltem kezet, hogy az ne befolyásolja a minőséget.

Bemelegítés

30 DH Swing 24 kg
5/5/5/5/5/5 Snatch 24 kg - formailag javult - feszítésre még jobban kell figyelni
5/5/5/5/5/5 HP 24 kg - formailag javult - feszítésre még jobban kell figyelni
5/5/5/5/5/5 Clean 24 kg - OK
5/5/5/5/5/5 OH Swing 24 kg - OK
Press variációk 24 kg
10/10 Press féltérden (a kitörést most nem csináltam, mert fájt a lábujjam)
5/5 Press térdelésben
5/5 Press kötéltáncos
5 Halo/Press/Squat combo

Lazítás

2 comments:

Anonymous said...

Lábujjfájásra figyelj oda (már ha nem verted be vhova), nekem az egész váll-mizériám úgy kezdődött anno, hogy a csuklóm bejelzett, aztán persze tök máshol volt a gond.
A kivitelezés minőségi javulásáért meg örvendezzünk, nem olyan lelkesítő, mint egy nyomási rekord, de sokkal jobban meghálálja magát később. :)
Csak így tovább!

sztheomo said...

Kösz a biztatást. Tegnap este feleségem bevásárolt én meg kiszaladtam (papucsban) segíteni neki bepakolni és visszafele belerúgtam a lépcsőbe. :o)
Remélem, hogy nem fog a jövőben ez negatívan befolyásolni.