Sunday, November 29, 2009

Z-Health - kettős érzések

Tegnap nagy nehezen odaértem a Z-Health szemináriumra. Természetesen én voltam az utolsó, mint általában mindenhol. Így nem is sikerült a blogtársak mindegyikével összefutni. Vagyis összefutni sikerült, de találkozni csak efg szaktárssal sikerült. Juci RKC-t valószínűleg elkerültem, Anikó RKC-t cigizni láttam (ez utóbbi őszintén szólva kicsit meglepett), Misi RKC-val majdnem az ajtóban futottunk egymásnak és még láttam Adolf Albert RKC-t is.

A szeminárium kettős érzéseket hagyott bennem, valószínűleg azért, mert teljesen mást vártam. Az elmondottak és látottak nagyon meggyőzőek voltak, a párom az egyik FMS felmérésnél kb. 10 centit fejlődött, magamon viszont nem éreztem hasonló mértékű javulást, sőt a gyakorlatok legtöbbje még rontott is rajtam. Az biztos, hogy néhányszor még át kell menni a tanult gyakorlatokon és ismét letesztelni a változásokat.
Maradt bennem egy kis űr amiatt, mivel a szeminárimon kiderült a számomra, hogy alapvetően mindent sz...ul csinálok, ami akár már rövid távon is negatív következményekkel járhat, és az így keletkezett űr nem lett teljesen feltöltve. A hiányérzet kíváncsiságot szül. A 2 és fél órába nem fért bele több, így majd legközelebb kielégítem kiváncsiságom.

5 comments:

Anonymous said...

Mi ez a negatív hullám Elvtársam?
Erős kétségeim vannak, hogy _mindent_ nem jól csinálnál, ha az ember törekedik a jóra (megvan), figyel (pipa), konzultál erkácéval (simán), előbb utóbb helyrerázódik minden, az eredmények meg jönnek sorban.
Ez a Zé meg annyi de annyi lehetőséget ad, hogy ennyi idő alatt fel sem lehet dolgozni, én is processzálom még a hallottakat.
MIndenesetre legközelebb többet dumálunk!
Hajrá!

Papucs orrán Pamutbojt said...

:-)
Nekem mindenki azt mondja, hogy rosszul áll a cigaretta.
Aztán szóba kerül az orrom is :-)

de december hatig tart a leszokós határidőm.adtam haladékot szilveszterig.

ne feledd, nekem is vannak sötét foltok a múltamban: eredetileg bölcsész vagyok :-D

Ha legközelebb nem jössz oda, réjok.

Ha gyengülsz a Z gyakorlattól,akkor ne azt csináld.

Lógok még Neked egy válasszal, a héten meglesz !!

ja. a legjobb pont,mikor rájössz,hogy mennyi mindent kell még javítanod-mert ha ilyen érzésed nincs, halott vagy...így az RKC az örök élet.:-D

sztheomo said...

Szia Gábor!
Alapvetően nem érzem magam negatívnak, csak megpróbáltam őszintén leírni azt, amit tapasztaltam. Ez nem azt jelenti, hogy nem találtam érdekesnek, illetve használhatónak azt amit ott hallottam, csak azt, hogy nekem egy gyakorlat hatott bizonyíthatóan pozitívan (a csípőkörzéses bigyó). De továbbra is nyitottan állok hozzá, mivel érzem benne a potenciát.

Szia Anikó RKC!
Legközelebb megpróbálok hamarabb érkezni, hogy nehogy réjál :o).
A cigivel kapcsolatban kérlek ne haragudj a megjegyzésemért, csak gyerekkorom óta asztmás vagyok, és úgy lettem nevelve, hogy a cigaretta nem jó. Illetve mi közgazdászok teljesen fedetlen múltal rendelkezünk. :o)
Egyenlőre csak csípőkörözgetek, mert attól még izmibb vagyok :o)

erdodim said...

Tamás!
Legközelebb, ha az ajtóban összefutunk, verjél hasba, hogy Hé! Én vagyok a sztheomo! :-) Csak az ütés után ezt gyorsan mondd, hogy ne legyen időm reagálni :-)

Tényleg jó lenne egy olyan alkalom, ahol csak ülünk, eszünk, iszunk és beszélgetünk. És nincs kötött program.

sztheomo said...

Szia Misi RKC!

Amikor a keleti harcművészet gyakorlói találkoznak, akkor elég egy ütés is :o)
Azért szerintem egy barátságos vállveregetéssel meg fogok elégedni.
Legközelebb semmiképp nem mulasztom el a lehetőséget.

Üdv
Tamás