Tuesday, November 17, 2009

C&P Day 3

Három napot kihagytam KB edzés szempontjából. Tegnap viszont sikerült eljutnom Hung Gar edzésre. Szuper volt, mint minden alkalom. Sajnos az edzés mennyisége kevés ahhoz, hogy látványos fejlődést mutassak, de heti 1 edzés is több mint a semmi.

Ma reggel sikerült időben felkelnem és folytatni tudtam a kitűzött edzésprogramot.
Bemelegítés

30 DH Swing 24 kg
15/15 OH Swing 24 kg
30 DH Swing 24 kg
15/15 OH Swing 24 kg
30 DH Swing 24 kg

3 x (1,2,3,4) C&P&R létra 24 kg

10 Halo 24 kg

Ma először csináltam 4 fokos létrát, így a létrák között sokat pihentem, de jól érzékelhető volt a különbség a 3-as és 4-es létra között, így a 3 x 4-es létránál maradok a jövő hét végéig, hogy szokjam a súlyt.
Múlt héten éreztem,főleg a könyök ízületben, hogy kicsit túlterheltem. Ez biztosan amiatt lehet, hogy a 24 kg-os súlyt inkább kiegészítésként használtam és nem az volt a fő eszköz. Most viszont ez változott, amit az izmoknak és ízületeknek meg kell szokniuk.

No comments: