Thursday, October 29, 2009

Edzések

Tegnap egyszerű edzést akartam, és az is lett

Bemelegítés

5/5/5/5 Halo 16 kg
10 DL 16 kg
5/5 Windmill 16 kg

5/5/5/5 Halo 24 kg
10 DL 24 kg
5/5 Windmill 24 kg

8 x 6/6 Snatch 24 kg (percenként egy kör) + 2/2 snatch, hogy meglegyen a 100.

Mind fizikailag, mind tüdő szempontjából bírtam volna még pár kört, de olyan mértékben izzadtam, hogy féltettem a fűrdőszoba berendezésének épségét, így itt megálltam.

Ma sem akartam túlbonyolítani

Bemelegítés

3 x 60/60 sec on/off plank (nehezebb, mint gondoltam)

5 x 5/5 C&P 24 kg

Swing sorozat a Kettlebell Hardstyle blogról "csenve" :o)
42 DH Swing 16 kg (1. perc)
30 DH Swing 24 kg (50 sec - 1 perc kellet volna, de az alkarom feladta)
1 perc pihi
30 DH Swing 24 kg (50 sec - 1 perc kellet volna, de az alkarom feladta)
30 DH Swing 16 kg (45 sec - 1 perc kellet volna, de az alkarom feladta)

Kellemesen éreztem magam a végén.

Az elmúlt egy-két hét tapasztalata alapján azt döntöttem, hogy változtatok az edzésemen, és a VO2 MAX és hasonló jellegű edzéseket lecsökkentem és inkább az erőfejlesztésre koncentrálok. Ezt egészen addig tervezem, amíg újra kint tudok edzeni a szabadban, tehát 4-5 hónap.
Hogy jutottam erre a döntésre?
  1. Féltem a fürdőszobát
  2. Időnként szükséges a változtatás
  3. Kevés a levegő bent a hosszútávú balisztikus sorozatokhoz (nyitott ablak, pedig tuti megfázás)

Ez azt is jelenti, hogy most már tényleg muszáj találkoznom Győre-Szűcs Attila RKC-val, hogy átnézzük az edzésprogramom.

No comments: