Monday, November 9, 2009

Nyomásra hangolva

Szombaton végre összejött a magánóra Győre-Szűcs Attila RKC - val. Nem szabadott volna ennyit várni vele, mivel ismét sok apró részletet javítani kellett.
Alapvetően végignéztük az alapgyakorlatokat, utána, pedig a nyomásra koncentráltunk.
Megcsináltam egy 3 x 3-as C&P létrát 24 kg-mal, utána még átvettünk pár nyomás típust, ami segíthet a technika tisztításában.
A következő 4 hónap edzésterve heti 4 edzésre optimalizálva
1. nap (nehéz)
Ballisztikus blokk - max 200 ismétlés 24 kg (swing, clean, high pull, snatch (max 30 db) és ezek kombói)
C&P létra a létrafokok közt pihenés nélkül a körök között 40 sec pihi
Halo
2. nap (változatos)
Ballisztikus blokk
Különböző nyomások gyakorlása (max 50 nyomás)
- Kitörésben féltérden
- Térdelő pozícióban
- Kötéltáncos (egymás előtt a két láb) NYOMÁS
- Halo Combo (1/1 halo, kétkezes nyomás, guggolás)
Halo
3. nap (közepes)
Ballisztikus blokkC&P létra a létrafokok közt pihenés nélkül a körök között 60 sec pihi
Halo
4. nap (változatos)
Ballisztikus blokk
Különböző nyomások gyakorlása (max 50 nyomás)
Halo

Teljesen más jellegű volt a fáradtság, mint egy VO2 MAX után.
Az edzés végén megpróbáltam a 40 kg -os KB-t kinyomni. Bal kézzel megindult, de felénél tovább nem ment. A jobb kiment, igaz egy kis segítséggel, mivel Attila egy kicsit alátámasztott, úgyhogy még ezt sem könyvelem sikeres próbálkozásnak. A 32 kg viszont simán kiment, szinte erőlködés nélkül kezenként kétszer, és szerintem ment volna több is.

Bementem a Tacticalshopba is, ha már ott jártam és kipróbáltam az új RKC belleket. Azt kell mondanom, hogy nekem az Elite súlyok jobban tetszenek, főleg nagyobb súlyok esetében a fül kialakítása nekem jobban bejön. A festéséből adódóan kicsit érdes a felülete, ami megdolgozhatja a tenyeret (legalább nem kell külön dörzsölni a bőrkeményedést :o) ).

No comments: