Wednesday, November 4, 2009

Meghűltem

Sikerült benyelnem egy kis hideg levegőt, ami ahhoz vezetett, hogy megfáztam. Ma egyébként is pihi lett volna edzésügyileg, de így tutira ágyban maradtam reggel.
Tegnap edzettem egy rövidet még a megfázás előtt

Bemelegítés

22 kör VO2 MAX 15/15 16 kg (8 ismétlés körönként) - a 20. körben kisfiam felébredt, ami megakasztotta az edzés lendületét
így mikor sikerült visszaaltatnom mást gyakorlattal folytattam (eredeti terv 40 kör volt)

5/5 BUP Clean 16 kg

BUP Clean tartás 10/10 (sec), 20/20, 30/30 - 16 kg

3 x 1/1 BUP C&P - 16 kg

Alapvetően a bal kezemmel még gyakorolni kell, mivel az egyensúly a felső pont után elveszett. Jobbal simán vettem az akadályt

Végre sikerült időpontot egyeztetnem Győre-Szűcs Attila RKC-val a hétvégére (eddig miattam nem jött össze), remélem addig meggyógyulok.

No comments: