Friday, July 31, 2009

Ismét húzódzkodtam

Szerdán estére volt tervezve edzés a szomszéd barátommal, de sajnos másként alakult, pedig már nagyon készültem húzódzkodni.
Tegnap reggel fodrászhoz mentem, így nem keztem el egy teljes edzést, hanem csak a Hung Gar formákat gyakoroltam. A szabadkezes formákon mentem végig. Kellemes átmozgató edzés volt reggel negyed hatkor.
Tegnap este végül sikerült összejönnöm Petyával edzeni. Neki nem volt kedve edzeni, így ő sörözött én meg egy változatos napot nyomtam le a 24 kg-ossal. A szokásos minden alapgyakorlat és köztük swing. A TGU egyre jobban megy a 24 -essel. Tegnap 2/2 -t csináltam, úgy hogy nem volt egyesével oldalcsere.
Petyánál hagytam a haskereket, így most azt is csináltam 3 x 5 - öt.
A végére hagytam a húzódzkodást. Meglepetésemre simán ment 1 ismétlés utána csináltam még 4 x 2 -t. Ez szemmel láthatóan fejlődik.

Ma reggel VO2 MAX volt a soron, de mivel tegnap este edzettem, így nem akartam magam túlhajtani. Illetve kicsit elhanyagoltam a kezem ápolását és a múltkori hatvan kör előhozott pár bőrkeményedést. Így visszafogottan edzettem. A hangsúlyt ma inkább a fogáserősség fejlesztésére helyeztem.
2 x 5/5 kör VO2 MAX 15/15 16 kg (7 ismétlés körönként) - kézváltás csak 5 kör után
1 x 3/3 kör VO2 MAX 15/15 16 kg (7 ismétlés körönként) - kézváltás csak 3 kör után
1 x 3/3 kör egyben a három kör (3 x 7 ismétlés oldalanként)

Ezután a Hung Gar szabadkezes formák következtek. A Lau Gar Kuen-t lassan csináltam és amilyen mélyen csak bírtam. A többit normál sebességgel és magasságban. Úgy gondoltam, hogy mindig választok egy formát, amit lassan és mélyen hajtok végre, hogy az állásom fejlődjön. Utána kétszer megcsináltam a Lau Gar botforma első felét.

Holnap reggel változatos nap következik.

No comments: