Friday, July 24, 2009

Edzés folytatódik

A keddi 50 kör VO2 MAX után jól esett két nap pihenés. Az szerdai tervezett pihenőnap volt, tegnap reggel viszont elaludtam. Jól esett a pihenés.

Tegnap Hung Gar magánórám volt. Kicsit korábban érkeztem, így tudtam kicsit gyakorolni a fababán. Utána végigmentünk Csabával az összes pusztakezes formagyakorlaton, természetesen a Gung Gee-t karikával is megcsináltuk. Utána a Gung gee-hoz kapcsolódó chi sao-t gyakoroltuk, majd a Tigris Daru páros formát.

Ma reggel fel tudtam kellni és csináltam egy változatos KB napot a 24 kg-ossal. Brett Jones workout szerűen a különböző gyakorlatok közé tettem be mindig 10 swinget. Volt Sumo DL, Clean, C&P, TGU, Windmill, Snatch, Goblet squat, és közben DH/OH/H2H swing.
Természetesen nem múlhat el egy változatos edzésnap Hung Gar formák nélkül. A Gung Gee-re már nem volt erőm, mivel a másik három pusztakezes formát megpróbáltam teljes erőbedobással csinálni, mert kislányom figyelt az ablakból :o).
Holnapra 30 kör VO2 MAX-ot tervezek és hétfőre pedig 60 kört.

No comments: