Tuesday, July 21, 2009

VO2 MAX ismét - 50 kör

A szombati átmozgató edzés után a héten folytattam a VO2 MAX edzést. Tegnap reggel csináltam egy laza edzést

24 kör VO2 MAX 15/15 16 kg (8 ismétlés körönként)

Ma reggel úgy gondoltam, hogy elég volt a pihenésből és nekiszaladtam a következő emelt szintű ismétlésnek.

50 kör VO2 MAX 15/15 16 kg (8 ismétlés körönként)

A végére már éreztem egy kicsit a jobb vállam, amit tegnap esti Hung Gar edzésen egy kicsit megterheltem, mivel kicsit késtem, aminek a bemelegítésem látta kárát. Tapasztalat ebből, hogy a bemelegítés soha nem hiányozhat. Így a reggeli edzés után a hengeren kellet kicsit egyengetnem a vállam. Este is hengerelek kicsit, holnap reggel pedig pihenő.

Tegnap reggel az edzés után még gyakoroltam a Hung gar formákat is. Elkezdtem gyakorolni a bot formát. Így megtaláltam a következő három hónapra vonatkozó Hung gar célkitűzésem.
Cél: Lau Gar botforma tökéletesítése.
Ezt azért fontos most megcsinálni, mivel egy 2 méteres bottal elég nehéz a házban gyakorolni, így amíg az időjárás engedi a kinti edzést, addig ki kell ezt használni.

A VO2 MAX jelenlegi programjából van még kb. 3 hetem. A folytatásról még gondolkodom.

A hétvégi vendégeskedések, szülinapi ünneplés rátette bélyegét a táplálkozásomra, így azon célkitűzésem, hogy egy év múlva 6 kilóval leszek kevesebb rögtön módosítani kell 7 kilóra :o((.

No comments: