Wednesday, August 5, 2009

A fejben dől el - sikertelen VO2 MAX progresszió

Hétfőn VO2 MAX közepes napot tartottam

40 kör VO2 MAX 15/15 16 kg (8 ismétlés körönként)
Kellemesen elfáradtam, de ez nem tartott vissza attól, hogy végigmenjek a Hung Gar formákon.

Tegnap reggel Brett Jones workout #2 csináltam meg 24 kg - mal.
Tegnap kicsit kevesebbet aludtam így az egész edzés nagyon nehézkesen ment. 20 perc volt. A Hung Gar formák sem mentek.
Tanulság. Kötelezően minimum 7 óra alvás (ok 6,5 óra)

Tegnap este jól éreztem magam, így ma reggelre beterveztem 70 kör VO2 MAX-ot.
Még reggel, amikor elkezdtem az edzést még akkor is úgy gondoltam, hogy menni fog, de a 30. körnél elkezdett csökkenni a sebességem, így 32 - nél abbahagytam.
A mai napot betudom egy gyenge napnak, de igazság szerint a koncentráció hiánya volt a probléma. más fele jártak a gondolataim.
Fizikálisan nem éreztem fáradtságot, csak egyszerűen feladtam. Az is benne lehet a pakliban, hogy ez volt egyhuzamban a harmadik edzésnapom és kell egy nap pihi.
Pénteken következik a következő 70 körös próbálkozás.

No comments: