Wednesday, July 15, 2009

Az alapok

A hétvégi magánórán Győre-Szűcs Attila RKC-val átnéztük az alapokat, illetve javasolta, hogy a VO2 MAX mellet a pihenőnapokon hasonlóképp tegyek. Ma így is tettem. Tegnap kipihentem a hétvégi Snatch tesz fáradalmait és az izomlázat. Ez utóbbin segített egy kis hengerelés is. Ma reggel rendkívül frissen ébredtem, mindenféle robotmozgás nélkül.
Ma az alapokkal foglalkoztam, vagyis 24 kg-os KB-vel végigvettem minden általam ismert gyakorlatot (ami eszembe jutott). Alacsony ismétlésszám de tökéletes kivitelezés volt a célom.

Ez lett belőle

Bemelegítés

10 falnál guggolás
10 Sumo DL
10 DH Swing
5/5 OH Swing
10 H2H Swing
2/2 TGU
5/5 Floor Press (szűk tartás, mellkastól indulva)
5/5 Floor Press (széles tartás)
10 hasprés a golyó a mellkasomon
10 hasprés a golyó nyújtott kézzel tartva a mellkas előtt
5/5 Clean
5/5 Windmill
5/5 C&P
10/10 row
5/5 Snatch
5/5 High Pull
5/5 Clean & Squat
10 Goblet Squat
5/5 ABP
10 Figure 8
10 Figure 8 to hold

A végén megcsináltam a Gong Gee Fok Fu Kuen-t figyelve a légzésre és az erőkieresztésre. Most jól érzem magam.

Holnap megpróbálom a Snatch Teszt Light-ot úgy, hogy minimálisan teszem le a súlyt, ha mindenkép muszáj.

No comments: