Wednesday, July 8, 2009

Nyomások

Tegnap reggel a nyomásra koncentráltam. KJ könyvében a minta VO2 MAX programból a heti 3 VO2 MAX és heti 2 erőfejlesztő kombinációt választottam. A heti 2 erőfejlesztésen nagyrészt a C&P edzéseimet értem, de ekkor kap szerepet a különböző gyakorlatok gyakorlása a 24 kg KB-vel. Az eggyes gyakorlatokból nagyon keveset csinálok, de azokat megpróbálom tökéletesen kivitelezni.

Bemelegítés

20 falnál guggolás
10 Sumo DL 24 kg
10 DH Swing 24 kg
10/10 OH Swing 24 kg

3 x C&P létra (1, 2, 3, 4) 24 kg

Farmer walk 24 kg 70/70 lépés (ezt ma reggelre éreztem meg igazán, mert az alkarom kicsit görcsös)

Lazításként Lau Gar Kuen, Moi Fa Kuen, Ching Cheung formák végrehajtása

Tegnap este a feleségem és az utcánkban élő barátaink rendeztek egy kis meglepetéspartit az egyik szomszéd/barát illetve az én részemre. Mindkettőnknek mostanság van a szülinapja. Kicsit hosszúra nyúlt az összejövetel és nem volt alkoholmentes, így a ma reggelre tervezett edzés elmaradt. A betervezett édességmentes táplálkozás is megszakadt a feltálalt rizskók és túrótorta miatt (ezeket Eszter követte el és nagyon finom volt), és természetesen a mértéket nem tudtam tartani.

No comments: