Friday, July 17, 2009

Az első cél teljesítve

Ma lettem 34 éves.
Tegnap reggel, az előző bejegyzésemben kitűztem a következő egy évben elérendő célokat. Az első tegnap teljesült. Délután Hung Gar magánórám volt és annak keretében megcsináltam a második vizsgát. Kicsit váratlanul ért, amikor Csaba mondta három forma (Lau Gar Kuen, Mei Fa Kuen, Gung Gee Fok Fu Kuen) után mondta, hogy ha karikákkal is megcsinálom jól a Gung Gee-t, akkor megvan a vizsga. És sikerült. Nagyon örültem, de leginkább annak, hogy tényleg éreztem a fejlődést magamban. Csaba is azt mondta, hogy látszik a fejlődés és az hogy edzem (és nem csak a blogomon írom azt).
Összességében ez mind arra mutat vissza, hogy csak úgy fejlődik az ember ha tényleg csinálja és nem csak beszél róla.
Így új célkitűzést kell kitalálnom a Hung Garral kapcsolatban.

No comments: