Friday, July 10, 2009

Húzódzkodás

Szerda este rendhagyó edzést csináltam. Rendhagyó, mert
  • este edzettem
  • nem csak kettlebell-t használtam
  • nem egyedül edzettem

Egy barátommal Petyával megbeszéltünk, hogy edzünk együtt. Van neki húzódzkodó állványa, ami pozitívan befolyásolhatja a fejlődésem a húzódzkodás terén. Elég nehéz úgy fejlődni, ha nem húzódzkodik. Petya is el akart kezdeni edzeni és remélem, hogy kellően segítettem neki a kezdéshez.

Alapvetően a húzódzkodást szeretném fejleszteni, de mivel egyet sem tudok csinálni, így van mit gyakorolni. Illetve tudok húzódzkodni olyan formán, hogy a tenyér felém néz, kb 2-3 darabot, de úgy hogy a kézhátam néz felém, egy szabályosat sem.

Az edzés a következőképp nézett ki

bemelegítés

24 x VO2 MAX 15/15 16 kg (8 ismétlés körönként)
3 x 5 haskerék

10 x 1 húzódzkodás felső pozíciójából lassú ereszkedés.

Ma reggel 36 x VO2 MAX 15/15 16 kg (8 ismétlés körönként) volt az edzés

Holnap magánórám lesz Győre-Szűcs Attila RKC-vel, jövő hét hétfőn pedig 50 x VO2 MAX 15/15 16 kg (8 ismétlés körönként)

No comments: