Friday, July 3, 2009

Edzés a nyaralás alatt

Az ide nyaralást itthon töltöttül Alsópáhokon. Nagyon jól érezte magát az egész család, annak ellenére, hogy sokat esett az eső. Én vittem magammal a 16 kg - os bellt, hogy az edzésemet tudjam folytatni. Az egész hetet a VO2 MAX edzés jellemezte. A nyaralás 8 napja alatt 5 edzést csináltam, amiből az indulás napján az első edzés még otthon 24 kg - mal 100 snatch volt (előzőleg erről már írtam). A maradék négy a VO2 MAX és Hung Gar körül forgott.

Elkezdtem a VO2 Max 15/15 programot 16 kg-mal (8 ismétlés körönként)
1. edzés 20 kör
2. edzés 24 kör
3. edzés 28 kör
4. edzés 32 kör

Az edzések után, mindig csináltam formákat.
Az egyetlen gond az volt, hogy otthom hagytam a bőrkeményedés reszelőmet, így elég durva lett a kezem a hét végére (normál esetben 2 naponta kezelem a kezem).

Volt 1 bónusz edzés, amit elsősorban nem edzésnek terveztem, de a végére azzá vált. A szállodában volt egy kötélpály, amin végigmentem. Először Eszter ment rajta végig, addig én vigyáztam a gyerekekre. Eszter nagyon ügyes volt, bár egy két résznél éreztem, hogy kicsit feszült volt. Nagyon büszke voltam rá, hogy végigment a pályán, egyedül a lajhármászással volt problémája. Utána én következtem. Az egész nehezebb volt, mint amire először gondoltam, és volt egy-két pont, ahol én is feszülté váltam a magasságtól. Volt lengőhíd több fajta, kötélpálya, háló, de a legnehezebb az utolsó előtti pont a lajhármászás volt. Addigra kicsit elfáradtam már és ez csak fokozódott, amikor felmentem a kötélre. Kb. 4-5 méter hosszú volt ez a pályaszakasz, egy rendkívül vastag műanyag kötélből készült. kb. a 3/4 -énél a pályaszakasznak már annyira elfáradt a fogásom, hogy leestem a kötélről (persze volt védőfelszerelés, így nem sérülhettem meg).
Nem éreztem jól magam, mivel azt gondoltam, hogy végig zudok a pályán menni. A saját testsúlyomhoz képest, még mindig nem vagyok elég erős (illetve a testsúlyom is nagy). Jövőre végig fogok menni a pályán, de addig még sokat kell edzenem.

Ezen felül plusz testgyakorlatnak számított Zalán, akit elég sokszor fel kellett venni, és kézben vinni.

No comments: