Wednesday, September 2, 2009

VO2 MAX felmérés

A 36/36 program előtt esedékes egy VO2 MAX felmérés. A Keneth Jay könyvében található új (számomra új) mérést végeztem, ugyanúgy mint két hónapja.
VO2 MAX felmérés 16 kg
1. perc 10 ismétlés
2. perc 14 ismétlés
3. perc 18 ismétlés
4. perc 22 ismétlés
5. perc ami a csövön kifér
Tudatosan a bal kézzel kezdtem, mivel az a gyengébb és az számomra az alap. A negyedik körben jártam, amikor feleségem jelezte, hogy be kellene mennem mert a gyerekek sírnak, így bellt eldobtam és mentem kislányom hátát simizni. Utána énekeltem még kisfiamnak, amit nem értem, hogy miért szeret, mert kapa hangom van, de ha ez kell neki... :o). Utána visszamentem és újrakezdtem a tesztet.
Az ötödik percben 33 ismétlést sikerült összehoznom. Az előző felméréskor 32 volt az eredmény. Igazság szerint többre számítottam, de 1 is fejlődés. Ha a snatch test light-ot nézem, akkor már szembetűnőbb a fejlődés. Holnap lehet, hogy újra mérem, de ha belegondolok, akkor a 20 ismétlés 36 másodperc alatt kellőképp kihívásnak tűnik.

No comments: