Friday, September 25, 2009

Rehabili edzés

Ma reggel sikerült összehoznom az edzést. A nyakamat még mindig érzem, pedig voltam masszázson is, hengereztem is, ásványvizesüvegeztem is és napi kétszer paprika tartalmú krémmel még én is megmaszíroztam. Igaz mos már csak nagyon extrém szögekben érzem a fájdalmat.

Így reggel az edzés mellett döntöttem. Nem akartam még fej feletti gyakorlatokkal terhelni a nyakamat, vállamat, ezért a mai napi program a Swing volt.

Bemelegítés

1 perc plank

20 DL 16 kg
20 DL 24 kg

Kettlebell Hard Style-tól kölcsönzött swing edzés
1 perc DH Swing 16 kg - 43 ismétlés
1 perc DH Swing 24 kg - 40 ismétlés
1 perc pihi
1 perc DH Swing 24 kg - 40 ismétlés
1 perc DH Swing 16 kg - 40 ismétlés

pihi, pihi, pihi

1 perc plank

Tracy Reifkind Swing Roundabout - 24 kg
10 kör 2 L OH Swing - 2 DH Swing - 2 R OH Swing - 2 DH Swing

pihi, pihi, pihi

Lazításként Lau Gar Kuen és Moi Fa Kuen formák

Jó volt visszamenni az alapokhoz.

1 comment:

Anna said...

én csak gratulálni tudok az ambicióhoz