Thursday, September 17, 2009

Ne erőltesd azt, amit nem gyakoroltál be

Két napos céges tréningen vagyok a Balaton partjánál és természetesen utaztak velem a golyók. A szállodában van edzőterem, így a reggelt a szokásos edzéssel kezdtem.

Bemelegítés

5/5/5/5 Halo 24 kg

40 DH Swing 24 kg

BJ 3# 24 kg
5/5 Front Squat (FS)
20 DH Swing
10 Goblet Squat (GS)
5/5 C&P
10 GS
2/2 TGU (bal oldal nem volt tökéletes, ezért nem csináltam többet)
5/5 FS
5/5 Snatch
10 GS

18 perc

Az edzőteremben volt húzódzkodó, aminek nagyon megörültem, mivel régen volt alkalmam gyakorolni.
Pihenés után 5 x 2 -t akartam megcsinálni, ...
Ami sikerült
2 x 2
1 x 1 (itt megálltam, mert hibáztam és meghúztam a nyakam)

A mai edzés tanulságai
Meg kell szokni a benti edzést.
  • sokkal kevesebb a levegő
  • jobban izzadok --> törölköző kell
  • TGU - bal oldal nem tökéletes, emelkedik a nyújtott láb, a híd alacsony --> gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni;
  • Pull up - gyakorlás nélkül nem lehet fejlődni, sőt még a szintet sem tartani - a feszítettség katasztrófális --> gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni;

Holnap VO2 MAX

No comments: