Friday, September 4, 2009

Ma sem lesz édesség :o(

Már közel egy hete nem ettem édességet (csoki, süti, puding, krémtúró, jégkrém, fagyi, stb.), és eddig egész jól bírtam. Még azt sem ettem meg, amit kisfiam próbált a számba tömni, mert neki már nem kellett.
Tegnap úgy gondoltam, hogy mára teszem az édesség napot, de ahhoz ugye teljesíteni kell. Sok az a 8000 kg (330 ismétlés a 24 kg-mal).
E szerint a terv
2 x BJ 1# (280 ismétlés)
1 x Trifecta (90 ismétlés)
= 370 x 24 --> 8880 kg

De a tervek nem mindig sikerülnek. Ez történt ma is.

Bemelegítés

1 x BJ 1# - 24 kg
20 DH Swing
10 Goblet Squat
20 DH Swing
5/5 C&P
20 DH Swing
5/5 TGU (PR)
20 DH Swing
5/5 Snatch
20 DH Swing

A TGU után már tudtam, hogy nem lesz ma édesség. Ha jól emlékszem, akkor most sikerült először folyamatosan megcsinálni 10 TGU-t a 24 kg-ossal. Úgy érzékeltem, hogy még technikailag is jó volt a kivitelezése, bár az utolsó kettőnél volt egy kis bizonytalankodás a felállásnál. Egyre jobban kedvelem ezt a gyakorlatot.

Lazításként Gong Gee Fok Fu Kuen illetve a Tigris - Daru páros formákat csináltam

4 comments:

Milko said...

Tamás,

Ha ekkora probléma az édesség, akkor inkább egyél egy keveset, mert belehülyülsz.

Másik választás, hogy választasz egy finomabb proteinport... nagyon egészséges, tápláló, és mindamellett édes és finom. A protein Delight nem lehet rosz, de nekem már a hagyományosabb fajták is megfelelnek... Félre ne értsd, ezekkel nem tudod helyettesíteni a csokit, de ha naponta iszol ebből 2-3-at, talán nem lesz már benned ez a csokiehetnék.

Sok sikert, és gratula a PR-hez.

Milko

sztheomo said...

Szia Milko!

A baj, hogy már iszok ilyen turmixot, de sajnos egy adagnál többet nem torelál a gyomrom. Az szokott az edzés utáni reggelim lenni.

Azért kösz a biztatást.

Milko said...

Önmagában iszod a turmixot? Mármint nem tejjel iszod, vagy zabpehellyel? Nagyon sok embernek a tejsavó önmagában kikészíti a gyomrát, mint például nekem is. Ezért én soha nem iszom magában. Ez ugye nem a legjobb felszívódás szempontjából, de mi nem az olimpiára vagy testépítő-bajnokságra készülünk... még :-D

sztheomo said...

Tejjel iszom, és nekem a tej készíti ki a gyomrom. Vízzel meg el sem tudom képzelni, hogy megiszom. A többin még nem gondolkodtam, de lehet hogy kipróbálom a zabpelyhes verziót.

De igazán a gond pszihésen van, mert ha ideges vagyok, akkor úgy érzem, hogy kell valami édesség. Ha nincs, akkor bármi, amit meg lehet rágni. :o)

Szívesen készülnék az olimpiára, csak már ahhoz túlkoros vagyok, így az életre készülök.