Thursday, September 3, 2009

36/36 - hat kör

Ma reggel nekimentem az első 36/36 VO2 MAX edzésnek. A tegnapi felmérés alapján 20 ismétlés volt körönként.

Bemelegítés

10/10 Halo 16 kg
5/5 Halo 24 kg

6 kör VO2 MAX 36/36 16 kg (20 snatch körönként)

3 x 10/10 Snatch 24 kg (kb. 6 perc alatt)

Lazításként Moi Fa Kuen, Lau Gar Kuen, Chin Cheung formák

Arra kellet rájönnöm, hogy a VO2 MAX protokol egy rendkívül jól kidolgozott rendszer, és ténylegesen mutatja az aktuális állapotot. A 6 kör alatt megpróbáltam mindent beleadni, így az első körben 21 ismétlést tudtam összehozni, a többiben már nem tudtam 20-nál többet csinálni és a hatodikban pedig éppen összejött a 20. Ez alapján a tegnapi felmérést reálisnak tartom, hiszen pontosan mutatta, hogy jelenleg mire is vagyok képes.
Ha jelenlegi teljesítményemet összehasonlítom a fél évvel korábbival, amikor a teszt alapján 30 ismétlés jött össze az utolsó körben, akkor a tényleges edzés során nem tudtam a 18 ismétlést 1-2 körnél tovább tartani. Akkor az edzéseken átlagosan 16 ismétlést tudtam megcsinálni körönként. Ahhoz képest ez a 20 tényleg jól mutatja a fejlődést.
Aránylag gyorsan regenerálódtam, így még hozzátettem 60 snatchet a 24-sel, hogy szokjam a súlyt, hisz jövő ilyenkorra 200 ismétlés a cél 10 perc alatt.

No comments: