Wednesday, September 30, 2009

BMF BMT alatt - illetve szeptemberi értékelés

Reggel elfelejtettem beállítani a telefonom csipogóra, így egy kicsit késve ébredtem. Ilyenkor kell még kb. negyed óra, hogy magamhoz térjek. Az eredeti terv 16 kör VO2 Max volt, amit meg akartam még fejelni egy is Brett Jones létrával (Goblet Squat + DH swing + valamilyen nyújtás, korrekciós gyakorlat). Mire magamhoz tértem kislányom is felébredt és nem volt hajlandó visszafeküdni. Sikerült rábeszélnem, hogy olvasson, amíg én edzek. Ez viszont csak egy rövid edzés lehetett, mert Réka hamar megunja az egyedüllétet.

Így BMF-et csináltam BMT alatt (Brutal Minimal Fitness - Brutal Minimal Time alatt)

Bemelegítés
BMF 24kg (swing) + 16 kg (squat)
50 DH Swing - 10 Goblet Squat (GS)
40 DH Swing - 20 GS
30 DH Swing - 30 GS
ekkor kislányom megunta az egyedüllétet és kilátásba helyezte, hogy felébreszti feleségem
20 DH Swing
10 DH Swing
Gyors golyóelpakolás és spuri be mesét olvasni.

Szeptemberi gyors értékelés.
- súlygyarapodás
- Hung Gar edzés hiánya
- kevesebb KB edzés
- KB magánóra elhalasztása

és akkor még nem is beszéltem a családdal való együttlét csökkenéséről

VÁLTOZTATÁS SZÜKSÉGES

No comments: