Monday, September 14, 2009

Kettlebell edzés funkcionális hasznosítása

Szombat reggel tartottam egy rövid edzést, mert csak annyira volt időm.

Bemelegítés

12 kör VO2 MAX 36/36 16 kg (20 ismétlés körönként)

Gyors, de hatékony edzés. Tüdővel jól bírtam, és a sebbeséget is tudtam tartani, de az alkarom a 12 kör alatt jobban kikészült, mint a 80 kör 15/15 alatt, ami kicsit meglepett.

Szombat délután kerítést festettem. Ehhez először le kell csiszolni a fát, majd fel kell rá juttatni a festéket. Úgy fogtam fel mint ha egy edzés lett volna, és a hátamat megpróbáltam egyenesen tartani és hajlás helyett inkább a lábammal oldottam meg a kerítés alsó részének elérését. Ez több száz guggolás jelentett, természetesen telitalpon. Kb. négy óra alatt végeztem és teljesen kimerültem.
Így sokkal fárasztóbb volt az egész festés, mintha hajoltam volna, de sem a derekam, sem a térdem nem fájdult meg. Viszont vagy rosszul vettem levegőt, vagy jól beleszívtam a festékbe, és a melkasom elkezdett nagyon fájni.
Így a vasárnap és a ma reggeli edzéseket lefújtam.

Holnap 16 kör következik a 36/36 - ból

No comments: