Tuesday, September 22, 2009

Rehabili....

A hétvége során két esküvőn is voltunk, ami rányomta bélyegét az alvásmennyiségre. Így tegnap reggel nem tudtam a 20 körös VO2 MAX-ot összehozni. Lett belőle 10 kör és a tempót sem sikerült 20 ismétlésen tartani.

Ma reggel, pedig BJ 1# kezdtem el, de a C&P résznél elronthattam valamit, mert a nyakam jobb oldala megrándult. Elég tisztessége fájdalmat érzek. Így a mai tréning ugrott, a holnapi is, és lehet hogy a heti összes edzés ugrott. Ez lehangol.

Úgyhogy most Rehabilitávió. :o(

3 comments:

Judit said...

Jobbulást!

Az RKC-ra teccel készülni egyébként? ;)

sztheomo said...

Köszi a jókívánságot.
Igazság szerint szeretnék az RKC-ra készülni, de még nem győztem meg eléggé magam, hogy valóban RKC-nak kell -e lennem. Alapvetően az oktatást magát szeretem (3 évig oktattam harcművészetet), de a jelenlegi munkámmal és két pici gyerekkel nem tudok plusz délutáni programot bepréselni az időrendembe. Ha viszont nem oktatok, akkor a befektetés mértékét érzem túl nagynak. Amikor olvastam az RKC-s beszámolókat, akkor belelkesültem, de aztán feleségem lehűtött :o). Így most arra készülök, hogy minnél fittebb legyek 10-12 órás ülőmunka mellett.
Hát ennyi egyenlőre (meggyőzhető vagyok :o) ).

Judit said...

Igazad van ebben az RKC-dologban, egyébként magam is nagyjából, vagy méginkább szórólszóra így vagyok vele, mint te - dolgozom is, két gyerekem is van, időm ellenben semmi.
Valami mégis becuppantott; én nem annyira RKC akartam lenni, mint inkább meg akartam csinálni, "just for the hell of it". (Kellett az idénre egy jófajta cél, vagy inkább egy mission impossible, nomeg a Főnök aszonta, hogy "á, ne gyere, élvezni fogod" :)
Tényleg oltári jó buli volt, nem bántam meg!
Drágának drága, az tény. De nagyobb hülyeségekre is költhetné az ember ezt a pénzt ;)