Sunday, October 3, 2010

Még mindig égetek

Az elmúlt két hétben heti négy edzést csináltam a Kettlebell Burn Extreme program alapján, és mondhatom, hogy régen éreztem magam így kifacsarva. A dupla súlyos gyakorlatok nagyon bejönnek, viszont rá kellet jönnöm, hogy a betervezett Kettlebell muscle (KBM), amit novembertől terveztem, egy kis halasztásra fog kerülni.

Arra jöttem rá, hogy a dupla 24-eshez még gyenge vagyok, ami azt jelenti, hogy a KBM erős napjait nem tudnám még megcsinálni. A dupla 16-os pedig már túl kevés lenne, mivel a burn extreme egyik blokkja kísértetiesen hasonlít egy KBM napra.
5 Swing
5 Clean
5 MP
5 Fron squat
5 Jerk
Ebből a dupla 16-ossal meg tudok csinálni 15 percen belül 7 sorozatot, ami kb. azt jelenti, hogy 1 perceket pihenek.
Jövő héten letesztelem, hogy mire is vagyok ténylegesen képes dupla 24-gyel. Amennyiben beigazolódik a sejtésem és "gyengének" bizonyulok, akkor a KBM-et elhalasztom januárig és inkább még erősödöm.
Egyebek mellett jelentkeztem a 2011-es RKC-ra. Már csak be kell fizetnem az első részletet, hogy érvényessé váljon a jelentkezés.

4 comments:

Juci SFG said...

Húde izgi!!!
Akkor Philippinél találkozunk :)

sztheomo said...

Az hol van? :o)

efg said...

Ezennel megalapítom a "Csakazért se veszek 20as bellt" mozgalmat :)
RKC-ilag asszem nem lesz gondod a felkészüléssel ha ilyeneket darálsz, sőt. Hajrá!

sztheomo said...

Találtál egy lelkes hívet a "Csakazért se veszek 20as bellt" mozgalomhoz. :o)