Thursday, October 21, 2010

Lesántultam

Bekészítettem a 32 kg-os golyót, de sajnos még pihen egy kicsit. Tegnap feltornásztam magam kerti faházunk tetejére, hogy befejezzem a már két éve félbehagyott zsindelyezést. Nem mondanám, hogy az ilyen jellegű munka lenne a profilom, és bizonyára aki kívülről látott az fetrengett a röhögéstől.

Kb. 2 és fél órát töltöttem fent rendkívül kényelmetlen pozícióban. A végére már fekve szögeltem :o), mert már teljesen elzsibbadtam. Estére, mikor végre lepihentem elkezdett fájni a bal térdem, de úgy, hogy alig bírtam ráállni. A lában hajlításra, fordításra belenyilal, így a reggelre tervezett swingedzés elmaradt.

Volt már hasonló érzés két éve, amikor egyszer egy órán keresztül guggoltam (természetesen pipiskedve). Utána elkezdtem kettlebellezni és rendejött. Remélem hamarosan el tudok kezdeni edzeni, hogy rendbejöjjön.

2 comments:

Anonymous said...

Jobban vagy már? Lengetsz?
Jobbulást,
Tibi

sztheomo said...

Szia Tibi!

Kösz az érdeklődést. Már javulok, és talán holnap már swingelek is.

Üdv
Tamás