Sunday, October 17, 2010

Burn letudva

Tegnap reggel sikeresen abszolváltam a KB Burn Extreme utolsó edzésnapját. Sajnos az eszemet bent hagytam aludni, így sikeresen meghúztam a hátam. Ezt gyógyatván tegnap és ma este SMR hengeren töltöttem pár ótékony percet.

Mi is volt az, ami kikészített
Minden gyakorlat két 24 kg-os KB-vel
A) 15 perc - (1,2,3) Snatch létra - 7 kör --> 42 snatch
B) 15 perc - 5 Swing + 5 Clean + 5 MP + 5 FSQ + 5 Jerk - 4 kör --> 100 ismétlés
Megmozgatott tömeg: 6,816 kg

A dupla snatch egész jól ment. Éreztem a fejlődést az első próbálkozáshoz képest. A B részből sikerült 4 kört végigcsinálnom, amire nem vagyok büszke, mert az utolsó körben a jerk-eket már nem szabadott volna megcsinálni. De én csak azért is. Így most megtanulhattam, hogy jobban kell a test jeleire figyelnem.

A KB Burn eredményeként elmondhatom, hogy 12 centit lefaragtam a derékbőségemől, viszont egy grammot sem fogytam. Észrevehetően izmosodtam, a zsírpárnák pedig csökkentek. A étkezésben nem változtattam semmit sem, ami a program hatékonyságát rontotta.

Ami most jön.
Kicsit visszaveszek a lendületből és egy hónap swing lesz. A főszerepet a 32 kg-os bogyó (Pavel által dedikálva) kapja. A cél a tökéletes kivitelezés. Akár nevezhetném Beast hónapnak is, dehát Beast hiányában ezt nem teszem. Utána visszatérek a dupla KB-s gyakorlatokhoz, és a nagy kedvenc, Captain Complex egy újabb programját veszem elő, készülvén a KB Muscle-ra. Ez ki fogja tölteni az év hátralévő heteit, illetve kicsit át fog lógni jövő januárra.

1 comment:

Tibi said...

Halihó!

12 centi? Hm ez igen!! Gratula!
Remélem azért meg foglak majd tudni ismerni :)
Amúgy ez poén, nálam is hasonló. Kb 3 hónap után a nadrágom egyre bővebb, de a mérleg nem változik.
Mondjuk ehez hozzásegített némi rota vagy norovírus is. 1 nap alatt 2,5kg lement...