Monday, March 23, 2009

Újra edzésben

Kb. egy hete folyamatosan mérem a vérnyomásom napi háromszor, és a hétvégére úgy tűnt, hogy visszacsökkent a normális értékre. Így az edzés folytatása mellett döntöttem. Már nagyon hiányzott a mozgás.
Visszafogva lelkesedésem, úgy döntöttem, hogy egy gyenge VO2 MAX napot tartok, ami az esetemben körönkénti 9 ismétlést jelent (50% - a a maxnak). De mivel tele voltam energiával, úgy éreztem a 10 kör nem elég. Az alábbit csináltam

Bemelegítés

50 DH Swing
20/20 OH Swing
10 H2H Swing

VO2 MAX 36/36 16 kg
10 x 10 ismétlés
2 x fej felett tartás
2 x 10 ismétlés
2 x fej felett tartás
2 x 10 ismétlés
2 x fej felett tartás

Lazítás

A végére kellemesen leizzadtam, de nem éreztem magam fáradtnak. Amit pozitívnak értékeltem a mai napban, hogy tényleg próbáltam a tökéletes kivitelezésre törekedni, illetve a "pajzs mögött légzés" gyakorlását a fej fölött tartás közben.

Most így pár órával az edzés után kellemes fáradtságot érzek az izmaimban.

Holnap vegyes gyakorlatok lesznek 24 kg-val. És kislányom harmadik szülinapja :o)))))).

No comments: