Monday, March 30, 2009

Magánóra

Szombaton kora délután volt a kettlebell magánórám Győre-Szűcs Attila RKC-val. Az előzetes cél a VO2 MAX felmérése volt. Kicsit calódás volt, hogy csak 29 ismétlés jött ki a 6-ik percben, a múltkori 31 - gyel szemben, bár hozzá kell tennem, hogy ez egyértelműen az én hibám, mivel nem adtam bele mindent az utolsó perceben. A fejlődést az mutatja, hogy nem fáradtam el annyira, mint a múltkori felméréskor, és a 6-ik perc második felében, amikor érzékeltem, hogy le vagyok maradva még simán gyorsítani tudtam a tempón. A technikám oly mértékben fejlődött, hogy még egy kis vízhólyag sem keletkezett a tenyeremen. Viszont a vállamban rendes kis izomláz keletkezett.

Az edzés a következőképp nézett ki.

Bemelegítés

20 DH Swing 24 kg
15/15 OH Swing 24 kg

VO2 MAX felmérés 16 kg (kb. 100 snatch)

15/15 Snatch 24 kg

OH Swing, High Pull, Snatch (3-as létra)

Lazítás

24 kg-os KB-val eddig nagyrészt csak Swing-et és statikus gyakorlatokat csináltam, kerültem a snatch-et, hát most megkaptam edzésprogramnak áprilisra. A cél hogy megszokjam a nagyobb súlyt és hogy tovább csiszoljam a Snatch technikámat.

Az áprilisi edzésprogram

Bemelegítés

5 x 5/5 Halo 16 kg

5 x 3 létra (OH Swing + High Pull + Snatch ) 24 kg
1 perces pihenőidőről kezdve a cél a pihenőidő csökkentése

15/15 High Pull 24 kg
40 másodperc test körül (ABP)

15/15 OH Swing24 kg
40 másodperc test körül (ABP)

40 DH Swing 24 kg
40 másodperc test körül (ABP)

fél TGU

Halo 16 kg

Lazítás

No comments: