Friday, March 13, 2009

Ha blogolsz, blogolj

Eltelt több mint fél év az eredeti cél kitűzése óta, és talán mondanom sem kell, hogy a bejegyzések hiánya nagyjából jellemzi az elért eredményt is.

Tehát nem lettem sokkal soványabb.

Amit elértem, hogy fittebbnek érzem magam.

Új célok:
mindenféle kitűzött súlycsökkenés nélkül egyetlen célom a hasamon található tetemes úszógumi eltüntetése. Arra már rájöttem, hogy csak edzéssel ezt nem fogom tudni elérni. Alapvetően változtatni szeretnék az étkezési szokásaimon, ami elsősorban a bevitt édesség mennyiségének a radikális csökkentését jelenti.
A célom az, hogy csak az erős napjaim délelőttjén egyek édességet, ami heti 1-2 alkalmat jelent.

A díj: nincs meghatározott díj, amit az egésztől kaphatok az
- egészség
- fittség
- + 5év
- és nagyon jól fogok kinézni :o)

Mai edzés:

A hét elején nem edzettem, mert külföldön voltam, így a mai volt az első edzés napom (vagyis lett volna). Kisfiam nem akart visszaaludni :o)

Amit csináltam

16kg - os súllyal

kétkezes swing 50

Rocanon-tól vett sorozatot akartam végigcsinálni, amely folyamatos kb 5 perces munka

ABP 10/10
ABP to F8 10/10
F8 to hold 10/10
OH Swing 10/10
H2H Swing 10/10
High Pull/Snatch 5/5/5/5
Snatch ladder 5/5, 4/4, 3/3, 2/2, 1,1
Squat to press 10/10

Régen csináltam már ezt az edzést, akkor fél mennyiséget csináltam egy szuszra és kiváncsi voltam, hogy most megy -e egyben az egész. Külső behatás miatt megszakítottam az edzést, illetve a squat teljesen ki is maradt, viszont nagyon jól esett így egy hét után a mozgás.

Este Hung Gar edzés.

No comments: