Thursday, March 26, 2009

Ez jól esett

Ma Hung Gar magánórám volt. Nagyon kellemesen elfáradtam, vagy azt is lehet mondani, hogy teljesen kipurcantam.
A formák bemutatásával kezdtem a Mui Fa Kuen és a Lau Gar Kuen már egész szépen ment, legalábbis ezt mondta Csaba, és csak egy-két mozdulatot kellett javítani. Belülről is jónak éreztem. Utána a Gong Gee Fok Fu Kuen következett. Itt már több javításra volt szükség, illetve a lábam elfáradt, ami hatással volt az állás mélységére. Többet kell gyakorolni, hogy javuljon.
Utána a Gong Gee-t csináltam karikákkal, na ez tényleg kikészít mindig.
Utána páros gyakorlatokat csináltam Csabával, amit nagyon élveztem. Alapvetően a páros gyakorlatok hiányoztak az elmúlt 4 évben igazán, mivel teljesen más az érzés mint csak a levegőben gyakorolni. Az állandó nyomástól elfáradttak a vállaim nagyon, de fog ez menni.

Holnap reggel megpróbálkozom egy laza KB edzéssel és délután Hung Gar edzés.

No comments: