Tuesday, October 6, 2009

A teremburáját

A teremburáját ennek a 36/36-os VO2 MAX-nak. Tegnap ismét nekifutottam a 20 körnek, de a siker ismét elmaradt. 10 kör környékén ismét teljesen beállt az alkarom, mindkettő, így már csak 4 kört tettem hozzá csökkenő intenzitással.

10 kör VO2 MAX 36/36 16 kg (20 ism. körönként)
4 kör VO2 MAX 36/36 16 kg (18 ism. körönként)

Úgyhogy a 20 kör VO2 MAX rövidtávú céllá nőtte ki magát. Volt már hasonló augusztusban a 70 kör 15/15 (8 ism.) volt hasonlóan nehézkes.

A rövidtábvú cél eléréséhez új stratégiát kell alkalmazni. Eddig próbáltam tartani a 20-as tempót, ami nem működött. Az új stratégia

1 nap - 20 kör VO2 MAX 36/36 16 kg (18 ism. körönként)
1 nap - 20 kör VO2 MAX 36/36 16 kg (19 ism. körönként)
1 nap - 20 kör VO2 MAX 36/36 16 kg (13 ism. körönként)
1 nap - 20 kör VO2 MAX 36/36 16 kg (20 ism. körönként)

Meglátjuk, hogy összejön -e.

2 comments:

erdodim said...

Szia!
A Vo2Max azért az, mert a teszt eredményén alapul, tehát ott VÉGIG tartanod kell az ismétlésszámot. Ha ez 10 kör, akkor annyi, nekem is nagyjából ennyi kör megy. (lásd a tegnapi bejegyzést). Ha nem ennyit csinálsz, akkor az sima snatch edzés, mondjuk valamilyen szisztémát belevíve. De a te célodnak szerintem tökéletesen megfelel a 10 körös Vo2Max edzés, és csak akkor csinálsz többet, ha úgy érzed. Meg az alkarnak az is jót tesz, ha gyakorlod esetleg néha az egy kézcserés max snatchet is.
Jó munkát :-)

sztheomo said...

Szia Misi RKC!

Köszi az okítást. Tudom, hogy igazad van, csak néha beidegesedem, ha reménytelennek látom a helyzetet és más megoldást keresek.
Szeptember 15-én ment már 16 kör is, csak azt a körülményt hagyom figyelmen kívül, hogy azóta + 2-3 órával többet dolgozom naponta és legalább 1 edzéssel kevesebbet csinálok.
Kösz az ötletet a max snatchre, ki fogom próbálni. Igyekszem türelmesebbnek lenni.
Üdv
Tamás