Tuesday, October 6, 2009

Végre egy normális edzés

Ma hajnalban kisfiam sírása ébresztett. Jön az egyik örlő foga, meg az alvós cumi is eltűnt valahova, így cumi kereséssel indult a nap. Mire végeztem, kiment az álom a szememből és a visszafekvés (már csak 15 perc lett volna) helyett az edzést választottam.

Goblet Squat létra és DH Swing gyakorlat volt a porondon (Brett Jones blogján olvastam) - 24 kg-mal

10 GS - 10 DH Swing - 10 Pump
9 GS - 10 DH Swing - 9 Pump
8 GS - 10 DH Swing - 8 Pump
7 GS - 10 DH Swing - 7 Pump
6 GS - 10 DH Swing - 6 Pump
5 GS - 10 DH Swing - 5 Pump
4 GS - 10 DH Swing - 4 Pump
3 GS - 10 DH Swing - 3 Pump
2 GS - 10 DH Swing - 2 Pump
1 GS - 10 DH Swing - 1 Pump

Tovább tartott egy kicsit mint számítottam, de kellemesen átmozgattam magam.

Gondoltam, hogy megnézem, hogy hol tartok az egyik részcélommal
Jöv nyári cél SSST 24 kg 200 ismétlés
Részcél 5 perces SSST 24 kg 100 ismétlés

5 perc pihenés után teszteltem a részcélt
10/10 - es ismétlést tűztem ki percenként és ami a percből marad az a pihi
de több pihenőre volt szükségem, így ami most összejött

5 perces SSST 24 kg - 80 ismétlés

Erre mondják englisül "There is room for improvement."

3 comments:

Judit said...

A Pump az mijaz?

sztheomo said...

Szerintem ez volt az első olyan nyújtó gyakorlat amit az RKC-val kapcsolatban tanultam (Pump & Pride). A kiinduló helyzetben a fenék az égben és onnan ejted be a csípőt szinte a földig, úgy hogy a kar végig egyenes. Tutui, hogy Te is csinálod, csak esetleg más névvel illeted. Brett Jones ennél a gyakorlatsornál mindig valamilyen nyújtást tesz hozzá és én ezt találtam a legkönnyebben megoldhatónak.

Judit said...

Valóban csinálom, csak nem tudtam, hogy így hívják.
Illetve, mostanában inkább hindu push-up-ot tolok helyette, igazából inkább bemelegítési célzattal, mindenesetre így sokkal mókásabb :)
http://www.youtube.com/watch?v=9ZgKSSDISSo