Thursday, May 28, 2009

Hung Gar szeminárium

Az elmúlt öt napban Mak Che Kong mester tartott szemináriumot Budapesten. Ez olyan élmény volt, amire még sokáig fogok emlékezni, márcsak azért is mert legalább 15 órányi videóanyagot vettem fel. Megtanultam a Harcos tenyér formát, illetve a Lau Gar bot formát. Szombaton és vasárnap egésznapos edzés volt, ami kicsit robotossá tette a mozgásom. Ami emlékezetessé tette a szemináriumot az Mak mester személye. Az, hogy valaki 58 évesen szó szerint lefutotta az összes jelen lévő fiatalt, az több mint tiszteletreméltó. Olyan példát mutatott, amiért megéri keményen edzeni. A mozdulatok pontosságán kívűl, a tőle kapott magyarázatok, elméletek sok homályos gondolatot kitisztítottak.
Büszke vagyok rá, hogy tőle tanulhattam az elmúlt napokban, mivel értelmet adott a kung fu edzéseimnek, és ismét érzem magamban a lelkesedést, amit már azt hittem, hogy elmúlt.

No comments: