Monday, May 18, 2009

Kertészkedés = izomláz

Szombaton nem volt edzésem, mivel ide esett a pihi napom. Viszont egész nap kertészkedtem, kicseréltem 3 hamisciprust, az újak súlya 30-40 kg körül lehetett, és többször kézbefogtam őket egészen a kertészettől a végleges helyéig ment a cipekedés. Volt egy kis ásás, mulcsozás, bokorültetés, talajfertőtlenítés, kapálás, fűnyírás, műtrágyázás és locsolás. Szép kis program volt, a végére kipurcantam. Sportolás ide-oda, minden mozgásformát gyakorolni kell. Másnap reggel testem több pontján éreztem a nap hatását, de leginkább a felkeléssel voltak problémáim.
Vasárnap reggel közepes VO2 MAX edzés következett, és már az elején éreztem, hogy elfelejtettem legyalulni a bőrkeményedéseimet, így a 40 kör nehéznek bizonyult. Fizikailag simán ment, de a fájdalomtűrő képességem le lett tesztelve.

Bemelegítés
2 x 5/5/5/5 Halo 16 kg

40 kör VO2 MAX 15/15 16 kg 7 ismétlés körönként

Lazításként Gong Gee Fok Fu Kuen

Utána ráfeküdtem az SMR hengerre és fél órán keresztül hengereztem a lábam.

Ma reggel a felkelés ismét nehézkes volt és erőt sem éreztem magamban edzeni, de ha már kimentem a kertbe nyomtam egy gyenge nyomás napot.

Bemelegítés
2 x 5/5/5/5 Halo 16 kg
50 DH Swing 16 kg

3 x C&P&Row létra (1,2,3) 24 kg

30/30 OH Swing 24 kg
40 DH Swing 24 kg

10/10 Windmill súly nélkül
10/10 Windmill 16 kg

Lazításként SMR-ezni akartam, aztán csak fürcsi lett belőle.

Most 3 nap pihi következi egy külföldi munka miatt. Pénteken 60 kör VO2 MAX a cél. Hétvégén pedig Mak Ce Kong Mester jön Hong Kongból szemináriumot tartani. Már alig várom.

No comments: