Thursday, May 21, 2009

Zaba 1000-rel

Utálok utazni. Azon kívül, hogy nem látom a családomat napokig, még a kitűzött célokat is hátrahagyom. Az, amit az elmúlt másfél napban műveltem az kritikán aluli. Tegnap megettem minden csokit , amit a környezetemben találtam (csak az elfogyasztott csoki kb 2000 kcal volt), s ma ezt folytattam, oly módon, hogy amit a román kollégák elémtettek az jól meg is ettem. És ráadásul az íze is szar volt. Természetesen nem kelltem fel edzeni sem, pedig a szállodában, ahol laktam szuper edzőterem van. Tudom, hogy nem szabadna bűntudatot éreznem, mert a stressz csak negatívan befolyásolja az állapotomat, de valamilyen formában le kell magam állítani.
Nem csodálkoznék ha a két napos külföldi út plusz két kilóként jelentkezne. Idefele a repülőn még mézes puszedlit is félig megettem, úgy hogy utálom a mézes puszedlit.

Holnap reggel 60 kör VO2 Max a cél, hétvégén pedig Hung Gar.

No comments: