Friday, May 22, 2009

VO2 MAX PR - megvan a hatvan

A mai terve a 60 kör VO2 MAX 15/15 volt. Az igazat megvalva elég nehezen ment. A nehézséget inkább mentálisan éreztem, illetve a 40-dik kör után már hozzájátszott a fájdalom is. Nem tett jót a három nap kihagyás, és lehet hogy nem 60-nal kellet volna rögtön kezdenem. A negyvenedik körnél kezdtem érezni először a fáradtságot, ami elsősorban a jobb tenyeremben jelentkezett, és a snatch lefelé menő szakaszánál túlfékeztem a bell-t, így a tenyerem gyűrődése kellemetlen fájdalmat okozott. Ami a furcsa az, hogy a jobb kezem elvileg az erősebb és mégis ennél jelentkezett jobban a fáradtság. Már majdnem azon voltam, hogy abbahagyom, amikor a lefelé menő szakaszban átváltottam dugóhúzó technikára, és így probléma nélkül megvolt a 60

Bemelegítés
2 x 5/5/5/5 Halo 16 kg

60 kör VO2 MAX 15/15 16 kg 7 ismétlés körönként (összesen 420 snatch - PR)

Lazítás

Ezt az edzést megéreztem, de már érzem, hogy két héten belül fog menni a 80. Amire nagyon kell figyelnem az a légzés. Észrevettem, hogy néha elkezd szúrni a szívem tájékán és ha nagy levegőt veszek a pihenő szakaszban akkor gyorsan elmúlik. Ez a jelenség egyre kevésbé fordul elő ahhoz képest, ami eleinte a kardio edzéseknél volt.

Holnaptól 5 nap Hung Gar a következő csúcsot június 1-ére tervezem, akkor megpróbálom a 70-et. Június 9-ére tervezem a 80-at, ami mához két és fél hét.

Ja és majd elfelejtettem, nincs egy vízhólyagom sem.

No comments: