Thursday, June 4, 2009

Júniusi edzések

Az elmúlt két hétben elhanyagoltam a táplálkozásra való figyelést, ami elsősorban az édességek nagyobb mértékű fogyasztását jelentette számomra. Ma reggel mérlegre áltam és meglepődve tapasztaltam, hogy 96 kg-ot mutatott. Többre számítottam. Mától viszont visszaállok a csökkentett édesség bevitelre.

A múlt heti Hung Gar szeminárium után kihagytam két napot az edzésből, hogy regenerálódjak. A jobb csípőm még most is fáj egy kicsit, amit rendszeres hengereléssel javítgattam az elmúlt napokban.

A hétvégén csináltam egy laza VO2 MAX napot 30 kör 15/15 16 kg 7 ismétlés körönként.
Kedden pedig 40 kört. Nem éreztem magam készen a 70 körre, mégha az is volt betervezve. Így ezzel holnap próbálkozom.

Vasárnap C&P napot tartottam.
3 x C&P létra (1+2+3+4) 24 kg (60 ismétlés). Ennyit még nem nyomtam 24 kg-mal. A körök között kevés pihenésre volt szükségem. Fokozottan figyeltem a teljes feszességre és lefelé próbáltam kifejezetten lassan húzni a bellt.

Ma reggel Tabata edzést végeztem

Bemelegítés
2 x 5/5/5/5 Halo 16 kg

Tabata, két kör 24 kg-mal, a körökön belül a gyakorlatok az alábbi módon váltakoztak
DH Swing
OH Swing bal
OH Swing jobb
H2H Swing
Átlagosan 14 ismétlés gyakorlatonként (224 swing)

10/10 Windmill súly nélkül
10/10 alsó Windmill 16 kg
10/10 alsó Windmill 24 kg
10/10 Windmill 16 kg
9/10 dupla Windmill 16 kg + 24 kg (alul)
7/7 Windmill 24 kg

Holnap VO2 MAX 70 kör

No comments: