Monday, June 18, 2012

KBE - Day 13 - 14

TRAINING

Day 13 Heavy ballistic day
5 sets of 16 reps (swing/clean) with double 24 kg, which is 80 reps from each in 20 min. At the end it became very challanging to keep the correct form, especially for the cleans.

Day 14 REST DAY

NUTRITION
Day 13 The Cheat Day

It was a real cheating day. We were invited for dinner to one of our friend's winery, where we ate golash, tasted a lot of wine and ate traditional cake. During the day I ate icecream and pizza as well. So at the end of the day I was fully stuffed.

Day 14 FAST
As I threw out BCAA amino acid I decided to eat only protein this day and only once. I ate a can of tuna with 3 boiled eggs. I didn't feel hungry during the day.
________________________________________________________________________________

EDZÉS

13. nap Nehéz ballisztika
5 körben csináltam 16 ismétlést dupla swing/clean gyakorlatokból, dupla 24 kg kettlebellel, ami gyakorlatonként 80 ismétlés. A végére már nehéz volt tartani a tökéletes kivitelezést, főleg a clean esetében.

14. nap PIHENŐ

ÉTKEZÉS
13. nap Minden, ami belefér
Ezen a nap végig csaltam, mivel egy barátunk boros pincéjébe voltunk hivatalosak vacsorára, ahol gulyást ettünk, bort kóstoltunk és pogácsát ettünk (sokat). A nap folyamán fagyit és pizzát is ettem. A nap végére teljesen tele lettem.

14. nap KOPLALÁS
Mivel a BCAA aminosavat kidobtam a kukába, úgy döntöttem, hogy csak fehérjét fogyasztok napi egyszer, vacsorára. Egy doboz tonhalat ettem 3 főtt tojással. Egyáltalán nem éreztem éhséget nap közben.

No comments: