Tuesday, August 23, 2011

Kettlebell Muscle - végre itt az ideje

Már egy éve boldog tulajdonosa vagyok Geoff Neupert Master RKC Kettlebell Muscle könyvének, de eddig nem sikerült eljutnom arra a pontra, hogy el is kezdjem. Az elmúlt egy évben próbáltam a programra készülni. Az igazat megvalva tartottam a dupla 24 kg -tól, ami ugye testsúlyom fele. A tényleges probléma az volt, így utólag már felismerem, hogy nagyon keveset dolgoztam dupla súlyokkal. Ez megváltozott az elmúlt fél évben, hisz az RKC-ra készülve többször is használtam dupla súlyt a Brett Jones Workout végrehajtása során.
Az RKC hétvége pedig bizonyság volt számomra, hogy képes vagyok a testsúlyom felével edzeni. Így már semmi nem tart vissza attól, hogy elkezdjem a programot. Szeptember 4-én kezdem a programot és az azt követő 12 hét erről fog szólni.
Volt még egy fontos dolog, ami az RKC hétvége alatt tudatosult bennem, mégpedig az, hogy gyakorolni kell és nem edzeni. Így most gyakorlok a Kettlebell Muscle-ra
A gyakorlás három héten át, heti három alkalommal a következőket tartalmazza. Felváltva ballisztikus és erő napokon gyakorlom dupla 24 kg-mal a KB Muscle ballisztikus, illetve erő gyakorlatait.
Ballisztikus nap - gyakorlás
Double Swing
Double Clean
Double High Pull
Double Snatch

3 kör (5-9 ismétlés gyakorlatonként, első alkalommal 5 ismétlés, majd minden nap eggyel több ismétlés)

Ballisztikus nap - edzés
3 x 1,2,3 létra - Double Swing + Double High Pull + Double Clean

Erő nap - gyakorlás
Double Front Squat
Double Milirtary Press
See Saw Press
Double Push Press

3 kör (5-9 ismétlés gyakorlatonként, első alkalommal 5 ismétlés, majd minden nap eggyel több ismétlés)

Erő nap - edzés
3 x 1,2,3 létra - Double Clean + Double Military Press
Build Muscles Comrades


No comments: