Friday, August 5, 2011

RKC 1 - Első nap

Végre elérkezetta várva várt nap. Agyilag leharcolva, de testileg készen éreztem reggel magam a képzésre. Mint ahogy vártam, a reggel sikertelemséggel kezdődött a húzódzkodásnál. Eddigi  PR-omat beállítva sikerült 4,5-öt teljesítenem, ami ugye nem 5. Nem voltam nagyon elkeseredve, mivel tudtam, hogy többet kellett volna erre készülnöm. Talán még holnap megpróbálom.

A rendezvény egyébként tetszik, az elvárásaim szerint zajlik. Sok olyan részletre derül fény, ami egy-két homályos pontot tisztáz. Főleg a TGU esetében éreztem ezt. Az instruktorok felkészültek, segítőkészek. Team Katschthaler-be kerültem és nagy örömömre aszisztensként Győre-Szűcs Attila RKC is ebben a csapatbn van.

Rif és Tracy fantasztikus személyiségek, Tracy csak nem bírta ki, hogy beálljon a nap  végére edzeni. Geoff számomra azt etalon, precíz, pontos, bár a haja kicsit hosszú :o). Pavel karizmatikus egyénisége végig meghatározta a nap hangulatát. Volt pár kör farmer walk 28/32 kg-os súlyokkal. Személy szerint ennek jobban örülök mint ha burpee lenne,  bár lehet hogy amikor a snatch tesztnél nem fogja a fogásom bírni, akkor majd máshogy gondolom.

Holnap folyt köv...

No comments: