Tuesday, December 29, 2009

C&P day 14 - Eltelt a Karácsony

A gyerekek nagy örömére elérkezett a Karácsony. Ez természetsen a nagy evések ideje, és volt minden mi szem-szájnak ingere, és általábanmeg is kóstoltam mindent. Dagad a bendő rendesen. Mozgás természetesen nem volt,csodálkoztam is, amikor felálltam a mérlegre és nem nőtt a kilók száma, sajnos nem is csökkent :o).
Kari előtt még próbáltam edzeni, de nem hajtottam agyon magam, volt egy félbeszakított változatos nyomás napom, illetve egy félbeszakított C&P&R napom (3 létra 1,2,3,4 a trvezett 5 helyett)
Vasárnap viszont már el kellett kezdeni a zsírégetést

Bemelegítés
30 DH Swing 24 kg
15/15 OH Swing 24 kg
30 DH Swing 24 kg
15/15 OH Swing 24 kg
30 DH Swing 24 kg

5 x (1,2,3,4) C&P&R létra - a létrák után 10 DH speed Swing

Ez összesen 500 gyakorlat volt a 24 kg-ossal, ami 12000 kg-ot jelent. Kellemesen elfáradtam, annyira, hogy másnapra (tegnap) pihenőnapot írtam ki magamnak.

No comments: