Tuesday, December 15, 2009

C&P Day 10 - I'm back

Mint a post címéből kitűnik, kimaradtam a blogolásból az elmúlt két hétben és az edzésből is az elmúlt egy hétben. December első hete edzés szempontjából normálisan ment, munkafornton viszont le voltam strapálva. A múlt héten viszont csak egy edzésem volt, mivel próbáltam kipihenni a túlórákat és a dolgos hétvégét.
Hétvégére a gyerekeket meglepte a hini (valószínűleg), és lázas állapotok elé nézett kis családunk. Alapvetően nyugodt ember vagyok, de a felelőtlenség felidegesít. Kislányom egyik ovistársának nővérének bizonyítottan influenzája volt, de a kiscsajt ettől függetlenül simán elvitte az oviba az anyja, úgy hogy közben otthon volt a legkisebb gyerekkel. Gondolom az ovónőknek nem sok dolga lesz a héten.

Vissza az edzéshez
Ma reggel összejött a tizedik C&P nap, aminek fő részét a 4 x (1,2,3,4) létra szolgáltatta. Mellé jött még 100 swing. Ez így eggyütt egy kényelmes gyenge közepes napot jelentett, hisz a létrák között pihentem annyit, amennyit kellett és a fűrészt is kihagytam.

Elindult Mári Tamás RKC blogja is, amelynek utolsó cikkén megakadt a szemem. Az asztma és a sport volt a téma. Saját magamból kiindulva vissza tudom igazolni, hogy a tüdőkapacitás javítása elérhető kettlebell használatával. Ha összehasonlítom a tavalyi és ideji légzésfunkciós eredményeimet, akkor az idei (1 év KB használat után) sokkal jobb, illetve a számomra kockázatos 2 hónapot az idén sokkal simábban vészeltem át.

Asztmások a kettlebelledzés legyen veletek.

4 comments:

Anonymous said...

Itt jártam egy kicsit olvasgatni!

Üdv,
busitibi

sztheomo said...

Szia Tibi!

Örülök, hogy erre jártál. Szívesen látom véleményedet, illetve kérdéseid.

Puszi a családnak.
Üdv
Tamás

Anonymous said...

Küldtem mailt a céges címedre.

Üdv,
t

sztheomo said...

Tibi!
Válasz ment
Üdv
Tamás