Tuesday, December 29, 2009

5 perces Snatch teszt 24 kg

Reggelre úgy ébredtem, hogy itt az ideje tesztelnem. Egy hónap múlva esedékes a 100 snatch 5 percen belül és kívánsi voltam, hogy van -e fejlődés úgy, hogy nincs egy darad snatch edzésem sem.
Óvatos duhajként, óvatos stratégiát ötlöttem ki (túl óvatosat). Ez azt jelentette, hogy 5 ismétlésenként cseréltem kezet, de tanulva a múltkori fiaskóból, a pihenőket másként időzítettem. Azt terveztem, hogy négy blokkban csinálom meg a 100-at, ami 3 pihenőt jelent (40-30-20-10).
Ami a tervből összejött

Bemelegítés
10 halo 24 kg
10 DH Swing 24 kg
10 halo 24 kg
10 DH Swing 24 kg

USSST - 5 perc => 90 ismétlés (PR)

A terv szerint haladtam, és szinte fáradtság nélkül értem a végére, ami azért bosszantott, mivel akár meg is lehetett volna a cél.

Tanulságok:
  • az 5 ismétlésenkénti csere miatt 18 kézcsere volt, ami időben simán fedezhetné a maradék 10 snatch-et
  • sokat erősödtem a C&P létráktól, ami a snatch-nél is érzékelhető volt, tehát snatch edzés nélkül is fejlődtem.
  • a 100 simán elérhető egy hónap múlva
  • új stratégiát kell kiötleni - most az ötletem a 4x8 - 4x8 - 4x8 -4 - ez 6 kézcserével kevesebbet tartalmaz, és a maradék 4 kispórolható a pihenőkből

3 comments:

Milko said...

Üdv:

Nagyon jó eredmény, tuti meg lesz a 100. Most mész az augusztusira?

Milko

sztheomo said...

Szia Milko!
Az augusztusi RKC-ra biztos, hogy nem tudok menni, mert július végéig tart egy céges projekt, ami negatívan fogja az edzésemet befolyásolni és a felkészülést esélytelennek látom. A 2011-es rendezvényt tűztem ki a magam részéről.
Minden hasonló teszt csak a magamnak csinálom, hogy lássam a fejlődést.

BUÉK
Tamás

Anonymous said...

Szép munka Tamás!

Boldog új évet! :)