Thursday, December 17, 2009

C&P Day 11 - ezt a mait megéreztem

Tegnap reggelre terveztem egy vegyes nyomás napot, de kisfiam másként gondolta és csak a bemelegítésig jutottam.
Ma viszont duplán bepótoltam

Bemelegítés
30 DH Swing 24 kg
15/15 OH Swing 24 kg
30 DH Swing 24 kg
15/15 OH Swing 24 kg

4 x (1,2,3,4) C&P&R létra (pihiztem amennyi kellet, mert nem találtam hajnalban a Gymboss-t)

30 DH Swing 24 kg

Lazításként elmutogattam a Gong Gee Fok Fu Kuen-t

Rá két órára meg nemcsak mutogattam, hanem rendesen végignyomtam, mert sikerült egy magánórát összehoznom. Sikerült kipróbálnom az új karikákat, ami a reggeli nyomások után eléggé megviselte a vállaimat. Végre megtanulhattam végig a Tigris és Daru páros formát. Szuper volt.
Meglepetésként a teremben összefutottam Tóbiás B. Mátyással, aki kali edzésen volt, amíg én csörgettem a karikákat.

Lehet, hogy reggel inkább pihenek egy kicsit.

No comments: